Кічернянська ЗОШ І-ІІ ступенів

 





історія України



 






Інші книги з цього розділу:
Жизнь замечательных людей. часть 10

Жизнь замечательных людей. часть 10
Гаршин (Владимир Порудоминский) Гарсиа Лорка (Лев Осповат) Гамсун. Мистерия жизни (Наталия Будур) Гамаль Абдель Насер (Анатолий Агарышев) Газданов (Ольга Орлова) Гавен (Виктор Баранченко) Высоцкий (Владимир Новиков) Всеволод Вишневский (Виктор Хелемендик) Ворошилов (В. Кардашов) Воронцов (Вячеслав Удовик) Вольф Мессинг (Борис Соколов) Вольтер (А. Акимова) Вольта (Владимир Околотин) Вожаки комсомола (Сборник) Воейков (А. Тимашев)

 
 
 
Модуль 1.  КОНЦЕПЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: РОЗРОБКА І РЕАЛІЗАЦІЯ

Модуль 1. КОНЦЕПЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: РОЗРОБКА І РЕАЛІЗАЦІЯ
КОНЦЕПЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: РОЗРОБКА І РЕАЛІЗАЦІЯ Докт. пед. наук, професор Ніколаєва С. Ю. Україна, Київ, Київський національний лінгвістичний університет Abstract. This article offers the results of analysis of the state documents, the publications of the native and foreign researchers, who studied and continue to study the problem of intercultural foreign language education. Concluded, that absence of the intercultural foreign language education concept, disparity of the educational and professional standards to the modern foreign language education requirements, lack of some model curricula and model foreign language programs are referred to the key issues. Special attention is accented on the importance of developing the foreign language education conception and some recommendations are made for the document creation. Keywords: foreign language education concept, intercultural education, level language teaching, types of educational institutions.

 
 
 
Історія України

Історія України
Підручник.

 
 
 
Категорії